✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
1 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 3 | 12/2017 | ||||
2 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2 | 2 | 12/2017 | ||||
3 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2 | 2 | 11/2016 | ||||
4 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 2 | 1 | 12/2018 | |||
5 | 6. | 7/2023 | ![]() | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 3 | 3 | 11/2021 | |||
6 | 27. | 5/2026 | ![]() | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 1 | Týmto úsekom prechádza už takmer 22 tisíc vozidiel denne, z toho 3,4 tisíca ťažkých (nad 3,5 tony). To prevyšuje kapacitu dvojpruhovej cesty, neprimerane zaťažuje dotknuté obce a denne spôsobuje výrazné zdržania. Po otvorení nového úseku D3 z Čadce po Svrčinovec od roku 2021 stúpne atraktivita tohto ťahu ešte viac. S ňou sa zväčší aj dĺžka kolón a každodenných zdržaní na križovatke pri Kysuckom Novom Meste a obci Radoľa. | 1 | 5/2022 | ||
54,5 km |
2 - 4 |
1 175 mil. € |
1,8 |
2,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku