✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | Veľký Šariš | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 881 - 2 213 | 1 | 3 | |||||||
2 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 305 - 2 416 | 2 | 2 | ||||||||
3 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 1 946 - 2 004 | 2 | 2 | ||||||||
4 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | Šebastovce (pôjde ako samostatná stavba) | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 1 507 - 6 905 | 2 | 1 | ||||||
5 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 1 373 - 6 905 | 3 | 3 | |||||||
6 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 1 466 - 1 525 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
6 úsekov |
51,6 km |
2 - 4 |
934 mil. € |
5 277 - 50 895 | 2,0 |
2,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku