✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||||
1 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | R4 stred | 1 | Prešov - sever | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||||
2 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | R2 stred | 1 | Mýtna | 142 mil. € | 5,0 min. | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||
3 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | R3 sever (Orava) | 2 | Nižná,
Nižná - sever | 70 mil. € | 3,6 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||
4 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | R2 východ, R4 juh | 3 | Košice-juh, Krásna, Hrašovík | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||
5 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | R2 východ | 2 | Ludvíkov Dvor, Haniska | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | ||||||
6 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | R2 stred | 0 | 105 mil. € | 1,6 min. | 5 304 | 2 | 2 | Úzku, kľukatú a neprehľadnú cestu za Rimavskou Sobotou (najhoršiu na celom južnom ťahu) je napriek nie vysokej intenzite dopravy primerané a potrebné nahradiť súvislou preložkou cesty, resp. 1/2-profilom pomerne nenáročných úsekov rýchlostnej cesty R2 Zacharovce - Bátka a Bátka - Figa spolu v dĺžke 14,5 kilometra. Pred finalizáciou prípravy však odporúčame preveriť možnosti optimalizácie technického riešenia a zníženia nákladov. | |||||
49,5 km |
2 - 4 |
9 |
869 mil. € |
10,2 min. |
5 304 - 50 895 | 2,0 |
2,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku