✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 6/2014 | ||||||
2 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 6/2014 | ||||||
3 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 11/2004 | |||||||
4 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 5/2004 | |||||||
5 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | Úsek má riešiť horský prechod Soroška. Ten v skutočnosti patrí k najmenej problémovým na Slovensku. Prečo? Nízka intenzita dopravy, prijateľný podiel ťažkých vozidiel, trasa kompletne mimo obcí a v stúpaní z východu aj prídavný pruhu pre pomalé vozidlá. Viaceré iné cestné horské prechody na Slovensku sú nebezpečnejšie a potrebujú riešenie naliehavejšie. Ani v rámci južného ťahu Soroška nie najhorším úsekom, ide skôr o politikmi zveličený problém. | 2 | 9/2009 | |||||
6 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2006 | |||||||
57,4 km |
1 037 mil. € |
5 792 - 50 895 | 2,2 |
2,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku