✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
1 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 9,3 mil. € | 5,8 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 4/2028 (+4,8) | |||||
2 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5,8 mil. € | 4,7 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 8/2026 (+5,1) | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 11,0 mil. € | 6,0 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | |||||
3 úseky |
40,3 km |
2 |
602 mil. € |
26,1 mil. € |
16,4 mil. € |
2 561 - 10 726 | 3,3 |
3,0 |
8/2026 - 7/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku