✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
2021 vs 2017)
| ||||||||||
1 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 2,7 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 7,7 | ||||||
2 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 20,1 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | ||||||
3 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 1,8 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 5,1 | ||||||
3 úseky |
81,3 km |
2 - 4 |
1 283 mil. € |
24,6 mil. € |
4 033 - 11 477 | 3,7 |
4,0 |
5.0986301369863 - 7.72054794520548 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku