✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 8 348 | 5 189 - 6 389 | 5 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí. Má veľkú kapacitnú rezervu a nebude problémom ani keby tu došlo k značnému nárastu intenzity dopravy. | 5 | 2/2032 (+4,9) | |||||
2 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 8 195 | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
3 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 7 637 | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
4 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 8 391 | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
5 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 5 938 - 12 956 | 7 234 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | ||||||
6 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 1 942 - 3 996 | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | ||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | NDS údaj neposkytla | 5 713 - 13 545 | 5 | Po plánovanom rozšírení diaľnice D1 z Bratislavy do Senca na 8-pruh a ďalej do Trnavy na plnohodnotný 6-pruh nebude nová súbežná 4-pruhová rýchlocesta ešte veľmi dlho potrebná. | 5 | po 2040 | |||||
7 úsekov |
104,1 km |
2 - 4 |
2 561 - 13 545 | 4,1 |
3,6 |
2/2032 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku