✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
1 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | Nižná,
Nižná - sever | 70 mil. € | 2030 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||
2 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | Košice-juh, Krásna, Hrašovík | 202 mil. € | 2025 | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||
3 | 12. | 7/2024 | ![]() | R3 | 6,5 km | 2 | privádzač Krupina | 70 mil. € | 2030 | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | Moldava nad Bodvou, Šaca | 224 mil. € | 2030 | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | |||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | Plešivec | 176 mil. € | 2030 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||
61,2 km |
2 - 4 |
743 mil. € |
5 189 - 50 895 | 2,8 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku