✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 5 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí. Má veľkú kapacitnú rezervu a nebude problémom ani keby tu došlo k značnému nárastu intenzity dopravy. | 5 | žiadna | 9/2032 | |||
2 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 4 | 3 | žiadna | 7/2033 | ||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 4 | 3 | žiadna | 7/2033 | ||||
4 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 3 | Týmto úsekom prechádza do 10 tisíc vozidiel denne, z toho sotva tisíc ťažkých (nad 3,5 tony). Jestvujúca cesta I. triedy aj vďaka pruhom pre pomalé vozidlá v stúpaní na horský priechod Dargov kapacitne zvládne aj podstatne vyššiu dopravnú záťaž | 3 | žiadna | 8/2036 | |||
4 úseky |
44,9 km |
2 - 4 |
915 mil. € |
4,0 |
3,5 |
9/2032 - 8/2036 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku