✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
jednostranné / obojstranné
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
1 | ![]() | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||
2 | ![]() | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | |||||
3 | ![]() | 23,5 km | 2 | Dolný Štál | 227 mil. € | 4 | 4 | |||||
4 | ![]() | 14,3 km | 2 | Zemné | 172 mil. € | 4 | 4 | |||||
5 | ![]() | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | |||||
6 | ![]() | 14,1 km | 2 | Jovice | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | Úsek má riešiť horský prechod Soroška. Ten v skutočnosti patrí k najmenej problémovým na Slovensku. Prečo? Nízka intenzita dopravy, prijateľný podiel ťažkých vozidiel, trasa kompletne mimo obcí a v stúpaní z východu aj prídavný pruhu pre pomalé vozidlá. Viaceré iné cestné horské prechody na Slovensku sú nebezpečnejšie a potrebujú riešenie naliehavejšie. Ani v rámci južného ťahu Soroška nie najhorším úsekom, ide skôr o politikmi zveličený problém. | 2 | |||
7 | ![]() | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | |||||
8 | ![]() | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||
9 | ![]() | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||
10 | ![]() | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||
213,4 km |
2 - 6 |
2 277 mil. € |
1 065 - 44 493 | 3,7 |
3,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku