✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
1 | 12. | 7/2024 | ![]() | R3 | 6,5 km | 2 | privádzač Krupina | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 1 568 - 1 801 | 2 | 2 | |||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | ![]() | R7 | 23,5 km | 2 | Zemné | 227 mil. € | 4 | 4 | |||||||
3 | 16. - 17. | 12/2024 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | Mliečany s II/507, Dolný Bar | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 1 614 - 1 671 | 4 | 5 | |||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | Moldava nad Bodvou, Šaca | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 1 815 - 1 961 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | ||||
5 | 47. | 7/2029 | ![]() | R2 | 14,0 km | 2 | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 1 335 - 1 725 | 5 | 4 | |||||
6 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,3 km | 2 | Mestečko | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 573 - 803 | 4 | 3 | |||||
81,7 km |
2 - 4 |
1 020 mil. € |
2 561 - 11 010 | 3,7 |
3,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku