✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
1 | 12. | 7/2024 | ![]() | R3 | 6,5 km | 2 | 1 | 70 mil. € | 5,8 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 12/2019 | ||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | ![]() | R7 | 23,5 km | 2 | 1 | 227 mil. € | 7,5 mil. € | 4 | 4 | 9/2020 | |||||||
3 | 16. - 17. | 12/2024 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | 2 | 161 mil. € | 25,1 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 1/2021 | ||||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 2 | 224 mil. € | 22,6 mil. € | 18,0 km | 10 140 - 11 010 | 3 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí - s výnimkou Čečejoviec. Na vyriešenie obchvatu jednej obce netreba budovať 18 kilometrov rýchlostnej cesty. | 5 | 12/2019 | ||||
5 | 46. | 3/2029 | ![]() | D1 | 7,3 km | 4 | 0 | 321 mil. € | 0,5 mil. € | 7,3 km | 10 359 | 3 | Týmto úsekom prechádza cca 12 tisíc vozidiel, z toho dvetisíc ťažkých (nad 3,5 tony). Jestvujúca diaľnica v polovičnom profile kapacitne zvládne aj o polovicu vyššiu dopravnú záťaž. Vnímanie potreby dobudovania druhej rúry Braniska súvisí skôr s uzatváraním tunela počas technologických odstávok z dôvodu údržby a opráv, čomu však nie je namieste prisudzovať rovnakú naliehavosť ako riešeniu iných úsekov, ktoré sú podobnou dopravou po nevyhovujúcej ceste zaťažené celoročne. | 3 | 6/2024 | ||||
5 úsekov |
63,8 km |
2 - 4 |
6 |
1 003 mil. € |
61,5 mil. € |
25,3 km |
6 403 - 11 010 | 3,2 |
3,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku