✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||||
1 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | privádzač Krupina | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 1 568 - 1 801 | 2 | 2 | |||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | Zemné | 227 mil. € | 4 | 4 | |||||||||
3 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | Mliečany s II/507, Dolný Bar | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 1 614 - 1 671 | 4 | 5 | |||||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | Moldava nad Bodvou, Šaca | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 1 815 - 1 961 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | ||||||
5 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 1 608 - 2 367 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||||
66,0 km |
2 - 4 |
1 020 mil. € |
6 403 - 13 715 | 3,4 |
4,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku