✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
1 | 12. | 7/2024 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 3 821 | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 12 104 | 4 | 4 | |||||||
3 | 16. - 17. | 12/2024 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 16 380 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||||
4 | 28. - 29. | 8/2026 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 2,3 min. | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | |||||
5 | 32. - 33. | 12/2026 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 1,7 min. | 15 407 | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | ||||
67,0 km |
2 - 4 |
807 mil. € |
4,0 min. |
6 403 - 11 010 | 3,4 |
4,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku