✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||
1 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 8,5 % | 2 | 227 mil. € | 12 104 | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | ||||||
2 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 5,0 % | 4 | 161 mil. € | 16 380 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 5/2029 (+3,5) | |||||
3 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 12,5 % | 2 | 211 mil. € | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | Na tomto úseku by stačilo postaviť krátky obchvat obce Pinciná a menšími úpravami na jestvujúcej ceste I/16 zvýšiť bezpečnosť križovatky pri Lučenci. Zostávajúca väčšina z takmer 21-kilometrového úseku má ešte veľkú kapacitnú rezervu a jediné čo potrebuje, je poriadna údržba zanedbanej vozovky. | 4/2028 (+4,8) | ||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2,5 % | 2 | 224 mil. € | 15 407 | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Namiesto zbytočných 18 km rýchlostnej cesty, ktorá predĺži súčasnú priamu trasu o 1,6 km a vyrieši obchvat jedinej obce, odporúčame pripraviť kratší obchvat obce Čečejovce. Ostatné úseky súčasnej cesty majú veľmi dobré parametre a nevyžadujú budovanie rýchlocesty v novej trase. | 12/2029 (+2,8) | ||||
4 úseky |
70,7 km |
7,8 % |
2 - 4 |
823 mil. € |
6 403 - 11 010 | 3,8 |
4,5 |
4/2028 - 12/2029 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku