✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 12. | 7/2024 | ![]() | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 4,3 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | ![]() | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 2,8 mil. € | 4 | 4 | ||||||
3 | 16. - 17. | 12/2024 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 0,9 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | |||||
4 | 24. | 12/2025 | ![]() | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 5,8 mil. € | 12 157 | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú pripravuje Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | ||||
5 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 6,8 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí - s výnimkou Čečejoviec. Na vyriešenie obchvatu jednej obce netreba budovať 18 kilometrov rýchlostnej cesty. | 5 | ||||
6 | 60. - 61. | 8/2031 | ![]() | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 5,4 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | |||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 3,3 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | |||||
7 úsekov |
81,5 km |
2 - 4 |
1 011 mil. € |
29,4 mil. € |
5 098 - 12 157 | 3,4 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku