✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 4,3 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 2,8 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
3 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 0,9 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | |||||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 6,8 mil. € | 11,3 min. | 10 140 - 11 010 | 3 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí - s výnimkou Čečejoviec. Na vyriešenie obchvatu jednej obce netreba budovať 18 kilometrov rýchlostnej cesty. | 5 | |||||
5 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 3,3 mil. € | 4,9 min. | 5 587 | 5 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí. Má veľkú kapacitnú rezervu a ešte dlho tu bude postačovať. | 4 | |||||
6 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 5,4 mil. € | 6,1 min. | 7 211 | 4 | 2 | ||||||
6 úsekov |
73,0 km |
2 - 4 |
849 mil. € |
23,5 mil. € |
22,4 min. |
5 587 - 11 010 | 3,7 |
3,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku