✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||
95,4 km |
2 - 4 |
2 010 mil. € |
4,2 km |
2 552 - 50 895 | 2,7 |
2,8 |
|||||||||||
1 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 1,5 km | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | žiadna | ||||||
2 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | S ohľadom na blížiace sa dokončenie súvislej D1 (síce neskoro ale skôr ako je reálne predĺžiť R1) nie je namieste očakávať výrazný rast dopravy cez Donovaly. Preto je ambícia spájať B. Bystricu s Ružomberkom rýchlocestou s viacerými tunelmi a celkovými nákladmi cca 1,8 miliardy eur prehnane ambiciózna. Je potrebné posúdiť aj iné varianty riešenia - napríklad cestou I. triedy s jednorúrovým tunelom popod Nízke Tatry a modernizáciou nadväzných úsekov jestvujúcej cesty, prípadne prepojením R1 od B. Bystrice smerom do Turčianskej kotliny (jej spojením s ťahom R3). | 4/2010 | žiadna | |||||
3 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 6/2014 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | ||||||
4 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 0,4 km | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
5 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | -0,3 km | 4 001 | 3 | 3 | 1/2000 | žiadna | |||||
6 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 0,3 km | 14 625 | 2 | 2 | žiadna | ||||||
7 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 5/2004 | ||||||||
8 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 5/2004 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | ||||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 1,3 km | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
10 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 1,0 km | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | žiadna | ||||||
11 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 0,3 km | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
12 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | -0,3 km | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 4/2016 | žiadna | |||||
95,4 km |
2 - 4 |
2 010 mil. € |
4,2 km |
2 552 - 50 895 | 2,7 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku