✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||
92,6 km |
2 - 4 |
1 699 mil. € |
158,4 mil. € |
2,7 |
2,6 |
||||||||
1 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 17,1 mil. € | 1 | 3 | 9/2015 | |||||
2 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 52,0 mil. € | 2 | 1 | 2/2015 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
3 | 4. | 9/2022 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22,4 mil. € | 1 | 3 | 9/2015 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
4 | 19. | 6/2025 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 2,1 mil. € | 3 | 3 | 3/2009 | ||||
5 | 28. - 29. | 8/2026 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 8,5 mil. € | 2 | 2 | 1/2022 | ||||
6 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 12,6 mil. € | 2 | 3 | 7/2022 | ||||
7 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 10,4 mil. € | 2 | 2 | 7/2022 | ||||
8 | 42. - 43. | 11/2028 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 4,4 mil. € | 4 | 3 | 12/2023 | ||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 6,0 mil. € | 4 | 3 | 6/2025 | ||||
10 | 50. - 52. | 5/2030 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 4,8 mil. € | 3 | 3 | 6/2025 | ||||
11 | 50. - 52. | 5/2030 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 6,1 mil. € | 4 | 3 | 6/2025 | ||||
12 | 60. - 61. | 8/2031 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 12,0 mil. € | 4 | 2 | 4/2027 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||
92,6 km |
2 - 4 |
1 699 mil. € |
158,4 mil. € |
2,7 |
2,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku