✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 0,1 | |||||||
2 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 0,1 | |||||
3 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 5,7 | |||||
4 | 50. - 52. | 5/2030 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 8,6 | |||||
5 | 50. - 52. | 5/2030 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 8,6 | |||||
6 | 50. - 52. | 5/2030 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 8,6 | |||||
7 | 53. - 54. | 7/2030 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 8,8 | ||||||
8 | 53. - 54. | 7/2030 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 8,8 | ||||||
8 úsekov |
69,7 km |
2 - 4 |
1 157 mil. € |
2 561 - 50 895 | 3,1 |
2,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku