✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | 1 703 m | 70 mil. € | 3,6 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||
2 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | 1 401 m | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||
3 | 28. - 29. | 8/2026 | ![]() | R4 | 4,0 km | 4 | 2 045 m | 105 mil. € | 2,3 min. | 14 625 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 16 837 m | 224 mil. € | 1,7 min. | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | |||||
4 úseky |
40,7 km |
2 - 4 |
21 986 m |
601 mil. € |
7,6 min. |
10 088 - 50 895 | 2,3 |
2,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku