✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||
1 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 155 mil. € | 41,7 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | ||||||
2 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 62 mil. € | 15,9 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | ||||||
3 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 138 mil. € | 14,1 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 47 mil. € | 23,3 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | Projektované riešenie je úplne neprimerané, zbytočne nákladné a v kontexte iných potrieb neobhájiteľné. Je nutné ho zásadne preriešiť, napríklad prestavbou súčasnej cesty I/9 na 4-pruh. Na tomto úseku totiž cesta vedie mimo obcí a má veľmi dobré smerové aj výškové vedenie vhodné aj pre rýchlostnú cestu. Stačí k nej dobudovať ďalšie 2 jazdné pruhy, čo je reálne s oveľa nižšími nákladmi v porovnaní s plánovaním riešením 4-pruhu v novej trase. | 10/2028 (+4,2) | ||||
4 úseky |
25,7 km |
2 - 4 |
510 mil. € |
402 mil. € |
20,0 mil. € |
10 088 - 50 895 | 2,0 |
2,5 |
8/2022 - 10/2028 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku