✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||||
1 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | 1 | 70 mil. € | 2,2 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 5/2009 | 8/2022 (+2,2) | |||||
2 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | 1 | 202 mil. € | 8,2 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 11/2013 | 10/2024 (+2,6) | ||||
3 | 27. | 5/2026 | ![]() | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 11,7 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 2007 | 5/2029 (+5,1) | ||||
3 úseky |
29,9 km |
2 - 4 |
2 |
683 mil. € |
22,0 mil. € |
10 088 - 50 895 | 1,7 |
1,3 |
8/2022 - 5/2029 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku