✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
1 | R3 | 4,4 km | 2 | 135 m | 70 mil. € | 62 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | |||||
2 | R4 | 14,3 km | 4 | 365 m | 202 mil. € | 138 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | |||||
3 | R1 | 14,9 km | 4 | 446 m | 785 mil. € | 748 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 2/2031 (+6,9) | |||||
3 úseky |
33,6 km |
2 - 4 |
946 m |
1 057 mil. € |
948 mil. € |
8 140 - 50 895 | 2,3 |
2,0 |
8/2022 - 2/2031 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku