✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||||
1 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | R 24,5/100 v polovičnom profile | 70 mil. € | 15,9 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2006 | |||||||
2 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | R 24,5/100 | 202 mil. € | 14,1 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 6/2014 | ||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | R 24,5/120 | 631 mil. € | 15,0 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | ||||||
60,8 km |
2 - 4 |
903 mil. € |
14,8 mil. € |
5 713 - 50 895 | 3,0 |
2,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku