✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
1 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 30,2 % | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | |||||||
2 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 7,2 % | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | ||||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | ![]() | R2 | 6,2 km | 5,5 % | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | Úzku, kľukatú a neprehľadnú cestu za Rimavskou Sobotou (najhoršiu na celom južnom ťahu) je napriek nie vysokej intenzite dopravy primerané a potrebné nahradiť súvislou preložkou cesty, resp. 1/2-profilom pomerne nenáročných úsekov rýchlostnej cesty R2 Zacharovce - Bátka a Bátka - Figa spolu v dĺžke 14,5 kilometra. Pred finalizáciou prípravy však odporúčame preveriť možnosti optimalizácie technického riešenia a zníženia nákladov. | 3/2026 (+4,7) | ostatné | ||||
3 úseky |
24,9 km |
10,9 % |
2 - 4 |
377 mil. € |
5 304 - 50 895 | 2,0 |
1,7 |
8/2022 - 3/2026 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku