✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
12 úsekov |
123,6 km |
2 - 4 |
2 194 mil. € |
84,1 km |
2 552 - 32 334 | 3,6 |
3,7 |
||||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | D 26,5/100 | 555 mil. € | 13,5 km | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
2 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | R 11,5/80 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | |||||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 112 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | ||||||
4 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 129 mil. € | 8,3 km | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | |||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 176 mil. € | 17,0 km | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 117 mil. € | 14,0 km | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 93 mil. € | 9,8 km | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||
8 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 133 mil. € | 8,5 km | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | |||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 124 mil. € | 7,0 km | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | |||||
10 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 101 mil. € | 6,0 km | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | |||||
11 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | R 24,5/80 | 406 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 7 784 | 4 | 4 | ||||||
12 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | R 24,5/120 (100) | 191 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | ||||||
12 úsekov |
123,6 km |
2 - 4 |
2 194 mil. € |
84,1 km |
2 552 - 32 334 | 3,6 |
3,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku