Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)31 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)13 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 3 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 2 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
aspoň) zmenšiť skôr ako b
 
 
 
 
 
 
 
 
289,3 km
2 - 4
6 846 mil. €
4 001 - 50 895
2,7
3,1
1
48. - 49.
9/2029
9,8 km
2
93 mil. €
6 452 - 10 032
5
5
14,8
6/2028
2
31.
11/2026
4,0 km
4
179 mil. €
15 053
1
2
Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc.
25,0
1/2026
3
30.
10/2026
4,6 km
4
100 mil. €
11 611
4
3
13,0
12/2025
4
28. - 29.
8/2026
10,6 km
2
125 mil. €
6 412 - 8 112
4
4
21,9
11/2025
5
32. - 33.
12/2026
18,0 km
2
224 mil. €
10 140 - 11 010
3
5
Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate.
14,3
9/2025
6
26.
4/2026
20,7 km
2
211 mil. €
6 969 - 10 726
4
4
17,8
7/2025
7
28. - 29.
8/2026
4,0 km
4
105 mil. €
14 625
2
2
18,2
5/2025
8
24.
12/2025
6,1 km
4
143 mil. €
12 157
3
4
23,8
1/2025
9
20. - 23.
10/2025
16,0 km
4
277 mil. €
9 654 - 12 079
2
2
23,8
12/2024
10
20. - 23.
10/2025
4,9 km
2
77 mil. €
2
2
28,0
11/2024
11
20. - 23.
10/2025
8,3 km
2
199 mil. €
5 550 - 9 787
2
3
28,0
11/2024
12
20. - 23.
10/2025
2,7 km
4
59 mil. €
12 862
3
4
23,8
5/2024
13
19.
6/2025
8,2 km
2
94 mil. €
4 001
3
3
22,7
3/2024
14
18.
4/2025
1,1 km
2
12 mil. €
2
1
20,2
1/2024
15
12.
7/2024
6,5 km
2
70 mil. €
6 706 - 9 733
2
2
14,3
9/2023
16
13.
8/2024
8,3 km
2
169 mil. €
5 277 - 6 250
2
2
21,9
8/2023
17
11.
6/2024
2,7 km
4
155 mil. €
16 268
4
3
13,0
8/2023
18
8. - 9.
3/2024
6,2 km
2
105 mil. €
5 304
2
2
21,9
3/2023
19
16. - 17.
12/2024
14,1 km
2
272 mil. €
5 792 - 7 064
3
2
14,8
1/2023
20
25.
1/2026
10,8 km
4
309 mil. €
14 176 - 14 186
2
4
Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc.
25,0
7/2022
21
27.
5/2026
11,2 km
4
410 mil. €
13 886 - 21 743
1
1
Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli.
25,0
5/2022
22
6.
7/2023
6,8 km
4
171 mil. €
11 764 - 50 895
3
3
14,4
11/2021
23
4.
9/2022
10,2 km
4
299 mil. €
22 341 - 30 731
1
3
20,4
11/2020
24
5.
4/2023
8,1 km
4
173 mil. €
12 387 - 17 316
2
3
12,9
12/2019
25
10.
4/2024