✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
12 úsekov |
126,3 km |
8,7 % |
2 - 4 |
1 698 - 21 949 | 3,1 |
3,2 |
|||||||
1 | D1 | 13,5 km | 9,9 % | 4 | 13 676 - 21 949 | 869 - 1 422 | 1 | 1 | |||||
2 | R2 | 6,2 km | 5,5 % | 2 | 5 304 | 462 | 2 | 2 | |||||
3 | R7 | 9,4 km | 3,8 % | 4 | 6 428 - 9 084 | 500 - 623 | 4 | 5 | |||||
4 | D1 | 3,8 km | 27,0 % | 2 | 10 312 | 531 | 3 | 5 | |||||
5 | R1 | 2,7 km | 8,1 % | 4 | 16 268 | 893 | 4 | 3 | |||||
6 | R3 | 6,5 km | 22,4 % | 2 | 6 706 - 9 733 | 393 - 539 | 2 | 2 | |||||
7 | R2 | 8,3 km | 4,8 % | 2 | 5 277 - 6 250 | 489 - 523 | 2 | 2 | |||||
8 | R7 | 23,5 km | 8,5 % | 2 | 4 | 4 | |||||||
9 | R7 | 14,3 km | 14,1 % | 2 | 4 | 4 | |||||||
10 | R7 | 8,4 km | 5,0 % | 4 | 6 403 - 9 478 | 451 - 513 | 4 | 5 | |||||
11 | R2 | 14,1 km | 7,3 % | 2 | 5 792 - 7 064 | 461 - 521 | 3 | 2 | |||||
12 | D1 | 15,5 km | 2,2 % | 4 | 1 698 - 6 812 | 70 - 361 | 4 | 3 | |||||
12 úsekov |
126,3 km |
8,7 % |
2 - 4 |
1 698 - 21 949 | 3,1 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku