✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
152,9 km |
2 - 4 |
3 446 mil. € |
3 105 mil. € |
5 277 - 21 949 | 3,2 |
3,3 |
||||||
1 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 97 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | ||||
2 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 210 mil. € | 4 | 4 | |||||
3 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 153 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | ||||
4 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 58 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||
5 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 130 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||
6 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 546 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||
7 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 52 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | ||||
8 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 243 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | ||||
9 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 139 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | ||||
10 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 1 158 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | ||||
11 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 156 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | ||||
12 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 163 mil. € | 4 | 4 | |||||
152,9 km |
2 - 4 |
3 446 mil. € |
3 105 mil. € |
5 277 - 21 949 | 3,2 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku