✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
16 úsekov |
324,5 km |
2 - 6 |
23 732 m |
4 193 mil. € |
313,1 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,4 |
4,9 |
4/2027 - po 2040 |
|||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5,5 mil. € | 5 | 5 | 2/2033 (+4,5) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 6,5 mil. € | 6 452 - 10 032 | 1 253 - 1 628 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | ||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | ![]() | R7 | 9,4 km | 4 | 362 m | 191 mil. € | 31,9 mil. € | 6 428 - 9 084 | 1 376 - 1 758 | 4 | 5 | 9/2028 (+3,5) | ||||
4 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 4,4 mil. € | 32 968 | . . . | 9 787 | 5 | 5 | 10/2035 (+5,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
5 | 16. - 17. | 12/2024 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | 420 m | 161 mil. € | 25,1 mil. € | 6 403 - 9 478 | 1 614 - 1 671 | 4 | 5 | 5/2029 (+3,5) | ||||
6 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 554 m | 224 mil. € | 22,6 mil. € | 10 140 - 11 010 | 1 815 - 1 961 | 3 | 5 | 12/2029 (+2,8) | ||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 60,7 mil. € | 5 713 - 13 545 | 1 113 - 2 310 | 5 | 5 | po 2040 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | ||||
8 | 57. - 58. | 6/2031 | ![]() | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 28,6 mil. € | 4 151 - 11 477 | 906 - 2 145 | 3 | 5 | 6/2036 (+2,3) | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 29,2 km | 2 | 3 158 m | 230 mil. € | 30,0 mil. € | 2 156 - 6 890 | 607 - 1 070 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||
10 | 10. | 4/2024 | ![]() | D1 | 3,8 km | 2 | 1 030 m | 57 mil. € | 2,5 mil. € | 10 312 | 1 288 | 3 | 5 | 4/2027 (+4,1) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||
11 | 30. | 10/2026 | ![]() | R1 | 4,6 km | 4 | 1 225 m | 100 mil. € | 2,8 mil. € | 11 611 | 1 689 | 4 | 3 | 10/2028 (+3,5) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||
12 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 0,1 mil. € | 5 420 - 8 693 | 1 014 - 1 369 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||
13 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 3,9 mil. € | 5 | 5 | 10/2035 (+5,9) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
14 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 1 739 m | 176 mil. € | 10,4 mil. € | 5 189 - 6 389 | 1 146 - 1 203 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | ||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 32,8 km | 2 | 5 737 m | 367 mil. € | 40,0 mil. € | 2 228 - 6 331 | 328 - 768 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||
16 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 71,3 km | 2 | 8 433 m | 553 mil. € | 38,0 mil. € | 1 065 - 4 239 | 215 - 1 012 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||
16 úsekov |
324,5 km |
2 - 6 |
23 732 m |
4 193 mil. € |
313,1 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,4 |
4,9 |
4/2027 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku