✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||
1 | 60. - 61. | 8/2031 | ![]() | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 8/2034 (+2,1) | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||
2 | 16. - 17. | 12/2024 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 5/2029 (+3,5) | ||||
3 | 10. | 4/2024 | ![]() | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 4/2027 (+4,1) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||
4 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||
5 | 7. | 2/2024 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 12/2030 (+4,5) | ||||
5 úsekov |
37,6 km |
2 - 4 |
1 608 mil. € |
5 420 - 21 949 | 3,4 |
3,6 |
4/2027 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku