✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||
1 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 2,2 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 8/2034 (+2,1) | |||||
2 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 8,3 mil. € | 3 | 3 | 8/2037 (+5,9) | ||||||
3 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 4,4 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 5/2029 (+3,5) | |||||
4 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 1,6 mil. € | 10 312 | 3 | V rannej špičke preťaženú cestu I/64 z Rajeckej doliny do Žiliny treba v prvom rade odľahčiť výrazným posilnením ponuky vlakov (po menších investíciách reálne aj na jednokoľajnej trati) a k nim nadväzujúcich autobusov. | 5 | 4/2027 (+4,1) | ||||
4 úseky |
34,9 km |
2 - 4 |
618 mil. € |
16,5 mil. € |
6 403 - 10 312 | 3,5 |
3,8 |
4/2027 - 8/2037 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku