✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
164,5 km |
2 - 4 |
4 080 m |
2 382 mil. € |
52,0 km |
3 247 - 21 743 | 2,4 |
||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 0 m | 77 mil. € | 5,1 km | 2 | 8/2006 | ||||||
2 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 0 m | 94 mil. € | 9,0 km | 7 211 | 2 | ||||||
3 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 3 450 m | 305 mil. € | 3 | 2/2020 | |||||||
4 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 0 m | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 11/2018 | ||||||
5 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 0 m | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 9/2010 | ||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 0 m | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 3 | 5/2019 | ||||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 630 m | 199 mil. € | 10,0 km | 5 550 - 9 787 | 3 | 8/2006 | |||||
8 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 0 m | 129 mil. € | 11,1 km | 5 586 - 10 745 | 2 | ||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 0 m | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 2 | 9/2010 | ||||||
10 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 0 m | 70 mil. € | 5,5 km | 10 334 - 11 542 | 2 | 8/2006 | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 0 m | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 11/2018 | ||||||
12 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 0 m | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 2 | 11/2018 | ||||||
13 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 0 m | 410 mil. € | 11,3 km | 13 886 - 21 743 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 7/1997 | ||||
164,5 km |
2 - 4 |
4 080 m |
2 382 mil. € |
52,0 km |
3 247 - 21 743 | 2,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku