✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2,0 mil. € | 2 | 2 | 1/2023 | |||||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,4 mil. € | 12 862 | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú má už pripravenú Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | 10/2022 | |||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 4,8 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 2/2028 | ||||||
4 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 28,3 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | Problémom na tomto ťahu nie je vysoká intenzita dopravy ani chýbajúca rýchlostná cesta, ale takmer súvislo obostavaná cesta I/64, ktorá vedie v dlhých úsekoch intravilánmi obcí. | 5 | 6/2027 | |||||
5 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 2,2 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 1/2029 | ||||||
6 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 3,4 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 1/2029 | ||||||
6 úsekov |
93,3 km |
2 - 4 |
1 560 mil. € |
42,2 mil. € |
4 151 - 12 862 | 3,2 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku