✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 4 597 | 1 | 1 | ||||||
2 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 2 382 | 2 | 2 | |||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 4 | 3 | ||||||
4 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 4 | 3 | ||||||
5 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | |||||
6 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 3 174 | 3 | 3 | |||||
7 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 1 760 | 4 | 2 | |||||
8 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 2 343 | 3 | 2 | |||||
8 úsekov |
129,9 km |
2 - 4 |
2 283 mil. € |
3,0 |
2,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku