✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
226,1 km |
2 - 8 |
6 795 m |
4 225 mil. € |
221,3 mil. € |
1,6 |
1,8 |
1 - 3 |
11/2015 - 10/2021 |
|||||||
1 | D3 | 3,1 km | 85 mil. € | ||||||||||||
2 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 30,0 mil. € | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||
3 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 400 m | 341 mil. € | 20,7 mil. € | 1 | 1 | ||||||
4 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 16,2 mil. € | 1 | 1 | 11/2015 | |||||||
5 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 0 m | 517 mil. € | 38,8 mil. € | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
6 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 8,0 mil. € | 2 | 1 | 10/2016 | |||||||
7 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 240 m | 555 mil. € | 37,3 mil. € | 1 | 2 | ||||||
8 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 0 m | 269 mil. € | 23,2 mil. € | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
9 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 7,5 mil. € | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||
10 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
11 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
12 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
13 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
14 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||||
15 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 1 660 m | 241 mil. € | 17,9 mil. € | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||
16 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 1 071 m | 269 mil. € | 21,7 mil. € | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
17 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 1 513 m | 434 mil. € | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
18 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
19 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 337 m | 179 mil. € | 0,0 mil. € | 1 | 3 | ||||||
20 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 0,0 mil. € | 2 | 2 | |||||||
21 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 212 m | 267 mil. € | 0,0 mil. € | 3 | 4 | ||||||
22 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 135 m | 70 mil. € | 2 | 2 | |||||||
23 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 365 m | 202 mil. € | 2 | 1 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
24 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 862 m | 149 mil. € | 1 | 1 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
226,1 km |
2 - 8 |
6 795 m |
4 225 mil. € |
221,3 mil. € |
1,6 |
1,8 |
1 - 3 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku