✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
podľa údajov NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||||
24 úsekov |
226,1 km |
2 - 8 |
4 225 mil. € |
2 541 - 93 344 | 1,6 |
1,8 |
11/2015 - 9/2025 | |||||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 218 mil. eur | 62 652 | . . . | 52 267 | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | |||||
2 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 873 - 9 943 | 2 | 2 | 12/2019 | ||||||||
3 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 6 962 - 11 458 | 2 | 3 | 7/2020 (+0,0) | |||||||||
4 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 17 918 - 21 964 | 2 | 3 | 2021 (+2,1) | ||||||||
5 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 9 606 - 20 276 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | ||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||||
7 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 17 299 - 80 582 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||
8 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 11 619 - 17 973 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | |||||||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 10 088 - 50 895 | 8 106 - 43 990 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | ||||||
10 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 8 780 - 11 203 | 6 367 - 8 795 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | |||||||
11 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 17 773 - 28 598 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||||||
12 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 9 007 - 9 998 | 6 702 - 7 582 | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | |||||||
13 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 15 837 - 18 098 | 13 956 - 15 885 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | |||||||
14 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 15 504 - 18 825 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | ||||||||
15 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 25 057 - 39 053 | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | ||||||||
16 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 12 446 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | ||||||||
17 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 9 189 - 10 206 | 1 | 1 | 11/2015 | |||||||||
18 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 6 550 - 10 200 | 2 | 1 | 10/2016 | |||||||||
19 | D3 | 3,1 km | 85 mil. € | 6/2017 | ||||||||||||||
20 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 131 - 2 782 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||||
21 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 8 388 - 9 538 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | ||||||||
22 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 11 245 - 13 115 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||||
23 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 7 272 - 14 189 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | ||||||||
24 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 21 964 - 31 060 | 4 | 2 | 12/2017 | |||||||
24 úsekov |
226,1 km |
2 - 8 |
4 225 mil. € |
2 541 - 93 344 | 1,6 |
1,8 |
11/2015 - 9/2025 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku