✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
31 úsekov |
473,4 km |
2 - 8 |
6 769 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,3 |
2,4 |
11/2015 - 10/2021 | |||||||||||
1 | ![]() | D3 | 3,1 km | 85 mil. € | ||||||||||||||
2 | 10/2013 | ![]() | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||||
3 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 4 | D 26,5/100 | 341 mil. € | 2030 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
4 | 12/2013 | ![]() | R2 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | |||||||||
5 | 1/2014 | ![]() | D1 | 11,3 km | 4 | D 26,5/100 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||||
6 | 1/2014 | ![]() | R2 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | |||||||||
7 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | D 26,5/100 | 555 mil. € | 2030 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
8 | 6/2014 | ![]() | D3 | 4,3 km | 4 | D 24,5/80 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | ||||||
9 | 8/2014 | ![]() | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||||
10 | 7/2016 | ![]() | R7 | 17,4 km | 4 | R 24,5/120 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
11 | 7/2016 | ![]() | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 1 | 2 | ||||||||||
12 | 7/2016 | ![]() | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||||
13 | 7/2016 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | R 31,5/120 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
14 | 7/2016 | ![]() | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | R 31,5/120 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
15 | 11/2016 | ![]() | D1 | 14,4 km | 4 | D 26,5/120 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||||
16 | 12/2016 | ![]() | D3 | 5,7 km | 4 | D 24,5/80 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||||
17 | 6/2017 | ![]() | D1 | 7,9 km | 4 | D 26,5/100 | 434 mil. € | 2030 | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 2/2001 | 10/2021 | |||||
18 | 12/2017 | ![]() | D1 | 2,6 km | 4 | R 22,5/80 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
19 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | R 24,5/100 | 179 mil. € | 2030 | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 5/2004 | ||||||
20 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | R 24,5/100 | 142 mil. € | 2031 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 11/2004 | ||||||
21 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | DSP spracovaná na R 17,5/100, vyhlásená súťaž na zhotoviteľa stavby na R 24,5/100 | 267 mil. € | 2030 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 11/2004 | ||||||
22 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | R 24,5/100 v polovičnom profile | 70 mil. € | 2030 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2006 | ||||||
23 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | R 24,5/100 | 202 mil. € | 2025 | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 6/2014 | |||||
24 | 3. | 3/2022 | ![]() | D1 | 3,5 km | 8 | D 41/120 | 149 mil. € | 2030 | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 12/2009 | ||||
25 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R1 | 42,1 km | 4 | R 24,5/120 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | ||||||
26 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 29,2 km | 2 | R 11,5/120 | 230 mil. € | 2040 | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 12/2011 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R3 | 10,3 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 92 mil. € | 2030 | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | 9/2010 | V zmysle záverov štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | ||||
28 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | D3 | 3,1 km | 4 | D 26,5/100 | 60 mil. € | 2034 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 32,8 km | 2 | R 11,5/120 | 367 mil. € | 2040 | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 2/2016 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R3 | 58,5 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 611 mil. € | 2030 | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | 11/2018 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | ||||
31 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 71,3 km | 2 | R 11,5/120 | 553 mil. € | 2040 | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 9/2015 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
31 úsekov |
473,4 km |
2 - 8 |
6 769 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,3 |
2,4 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku