✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
33 úsekov |
296,1 km |
2 - 8 |
6 515 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,6 |
2,9 |
3. - 97. | |||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 5 036 | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | 61. | |||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 10 827 | 183 mil. eur | 62 652 | . . . | 2 | 1 | žiadna | |||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 2 002 | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | žiadna | 74. | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 1 390 | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 35. | |||||||
5 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 1 508 | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | 46. | |||||||
6 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 1 396 | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | žiadna | 28. | |||||
7 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 3 150 | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | žiadna | 76. | ||||||
8 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 1 700 - 4 420 | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | ||||||
9 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 5 360 | 12 157 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | 97. | ||||||
10 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 1 489 | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 96. | |||||
11 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | 8. | |||||||
12 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 2 965 | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | žiadna | 77. | |||||
13 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 2 382 | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | žiadna | 5. | |||||
14 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | žiadna | 71. | ||||||
15 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 2 880 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | 38. | ||||||
16 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 7 394 - 8 906 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | 48. | ||||||
17 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 1 604 | 154 mil. eur | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | žiadna | 87. | |||||
18 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 1 500 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 36. | ||||||
19 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 7 452 | 15 053 | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | 4. | ||||||
20 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | žiadna | 92. | ||||||
21 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 4 389 | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | ||||||
22 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | žiadna | ||||||||
23 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 908 | 2 | 1 | žiadna | ||||||||
24 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 1 908 | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | žiadna | 32. | |||||
25 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | žiadna | 56. | ||||||
26 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 1 230 | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | žiadna | 11. | |||||
27 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 1 544 | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | žiadna | 11. | |||||
28 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 3 004 | 12 862 | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | 48. | ||||||
29 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 6 458 | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | 7. | ||||||
30 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 2 147 | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | žiadna | 86. | |||||
31 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 965 | 4 | 4 | žiadna | 46. | |||||||
32 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 574 | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | žiadna | 16. | |||||
33 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | 3. | |||||||
33 úsekov |
296,1 km |
2 - 8 |
6 515 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,6 |
2,9 |
3. - 97. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku