✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
276,0 km |
2 - 6 |
5 742 mil. € |
3,8 |
3,5 |
|||||||||
1 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 3 | 3 | |||||
2 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 3 | 2 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | |||||
5 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 2 | 4 | ||||
6 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 4 | 2 | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 | 5 | ||||
8 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 | 4 | ||||
9 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 4 | 4 | ||||
10 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 4 | 3 | ||||
11 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 4 | 4 | ||||
12 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 9,86 % | 5 | 5 | ||||
13 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 3 | 3 | ||||
14 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 9,2 % (Púchov - hranica SR/ČR) | 4 | 3 | ||||
15 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 4 | 3 | ||||
16 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 3 | 2 | |||||
17 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 2 | 4 | ||||
18 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 | 3 | ||||
19 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 3 | 3 | ||||
20 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 9,86 % | 5 | 5 | ||||
21 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 4 | 3 | ||||
22 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 | 5 | ||||
23 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 5 | 4 | ||||
24 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 2 | 2 | |||||
25 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 4 | 3 | ||||
26 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 9,2 % (Púchov - hranica SR/ČR) | 4 | 3 | ||||
276,0 km |
2 - 6 |
5 742 mil. € |
3,8 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku