✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
1 | D1 | 12,6 km | 4 | Dargov | 418 mil. € | 5,9 mil. € | 3 | 3 | |||||
2 | D1 | 18,2 km | 4 | Hriadky, Pozdišovce | 192 mil. € | 3,1 mil. € | 2 | 2 | |||||
3 | R3 | 14,0 km | 2 | Sklené,
Ráztočno | 305 mil. € | 5,0 mil. € | 3 | 3 | |||||
4 | D1 | 15,8 km | 4 | Sobrance | 139 mil. € | 2,7 mil. € | 4 | 3 | |||||
5 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 20,1 mil. € | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | |||||
6 | R2 | 49,0 km | 2 | Prievidza, Brusno, Handlová, Nová Lehota | 662 mil. € | 5,5 mil. € | 4 | 4 | |||||
7 | D1 | 12,1 km | 4 | Michalovce | 162 mil. € | 2,9 mil. € | 3 | 3 | |||||
8 | D1 | 15,5 km | 4 | Záhor | 136 mil. € | 2,3 mil. € | 4 | 3 | |||||
8 úsekov |
192,0 km |
2 - 4 |
3 034 mil. € |
47,5 mil. € |
3,3 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku