Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)32 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)12 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 1 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 3 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 0 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
 
odhad NDS
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
aspoň) zmenšiť skôr ako b
 
 
 
 
 
 
 
32 úsekov
418,1 km
7 259 mil. €
2,0
2,2
11/2015 - 10/2021
1
64. - 68.
8/2033
D1
12,6 km
418 mil. €
135 - 137
3
3
2
3.
3/2022
D1
3,5 km
149 mil. €
530
1
1
3
11/2016
D1
14,4 km
241 mil. €
14 - 146
2
2
12/2019
(0,0)
4
64. - 68.
8/2033
D1
18,2 km
192 mil. €
94 - 185
2
2
5
7/2016
R7
17,4 km
64 - 170
2
3
7/2020
(0,0)
6
69. - 70.
8/2034
R3
14,0 km
305 mil. €
3
3
7
1/2014
D1
11,3 km
517 mil. €
33 - 195
2
3
1/2021
(0,0)
8
12/2013
D1
14,9 km
341 mil. €
89 - 432
1
1
9
7/2016
D4
4,4 km
1
2
10
7/2016
D4
22,6 km
146 - 596
1
2
11
7/2016
R7
8,4 km
86 - 192
1
1
7/2020
(0,0)
12
1.
10/2021
R4
14,3 km
202 mil. €
90 - 464
2
1
13
3/2020
R2
9,1 km
267 mil. €
57 - 108
3
4
14
6/2014
D1
13,5 km
555 mil. €
133 - 458
1
2
15
64. - 68.
8/2033
D1
15,8 km
139 mil. €
95 - 139
4
3
16
8/2019
R2
13,5 km
142 mil. €
51 - 106
2
2
17
57. - 58.
6/2031
R8
54,9 km
1 020 mil. €
8 - 143
3
5
Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase.
18
69. - 70.
8/2034
R2
49,0 km
662 mil. €
27 - 240
4
4
19
64. - 68.
8/2033
D1
12,1 km
162 mil. €
171 - 213
3
3
20
7/2019
R4
4,3 km
179 mil. €
213 - 312
1
3
21
6/2017
D1
7,9 km
434 mil. €
220 - 372
1
2
10/2021
22
7/2016
R7
6,4 km
53 - 648
1
1
10/2021
23
12/2017
D1
2,6 km
39 mil. €
229
1
1
1/2021
(0,0)
24
12/2013
R2
10,4 km
146 - 215
1
1
11/2015
25
1/2014
R2
9,6 km
84 - 196
2
1
10/2016
26
D3
3,1 km
85 mil. €
27
64. - 68.
8/2033
D1
15,5 km
136 mil. €
44 - 151
4
3
28
10/2013
D3
12,3 km
377 mil. €
59 - 89
2
2
6/2017
29
3/2021
R3
4,4 km
70 mil. €
230 - 281
2
2
30
8/2014
R2
7,9 km
88 mil. €
194 - 236
1
1
5/2017
31
12/2016
D3
5,7 km
269 mil. €
138 - 504
1
2
12/2020
(0,0)
32
6/2014
D3
4,3 km
269 mil. €
195 - 491
4
2
12/2017
 
 
 
 
 
32 úsekov
418,1 km
7 259 mil. €
2,0
2,2
11/2015 - 10/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku