✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||
32 úsekov |
418,1 km |
7 259 mil. € |
2,0 |
2,2 |
11/2015 - 10/2021 | ||||||||
1 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 418 mil. € | 135 - 137 | 3 | 3 | |||||
2 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 149 mil. € | 530 | 1 | 1 | |||||
3 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 241 mil. € | 14 - 146 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||
4 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 192 mil. € | 94 - 185 | 2 | 2 | |||||
5 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 64 - 170 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||
6 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 305 mil. € | 3 | 3 | ||||||
7 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 517 mil. € | 33 - 195 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
8 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 341 mil. € | 89 - 432 | 1 | 1 | ||||||
9 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 1 | 2 | ||||||||
10 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 146 - 596 | 1 | 2 | |||||||
11 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 86 - 192 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
12 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 202 mil. € | 90 - 464 | 2 | 1 | |||||
13 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 267 mil. € | 57 - 108 | 3 | 4 | ||||||
14 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 555 mil. € | 133 - 458 | 1 | 2 | ||||||
15 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 139 mil. € | 95 - 139 | 4 | 3 | |||||
16 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 142 mil. € | 51 - 106 | 2 | 2 | ||||||
17 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 1 020 mil. € | 8 - 143 | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | ||||
18 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 662 mil. € | 27 - 240 | 4 | 4 | |||||
19 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 162 mil. € | 171 - 213 | 3 | 3 | |||||
20 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 179 mil. € | 213 - 312 | 1 | 3 | ||||||
21 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 434 mil. € | 220 - 372 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
22 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 53 - 648 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
23 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 39 mil. € | 229 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
24 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 146 - 215 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||
25 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 84 - 196 | 2 | 1 | 10/2016 | ||||||
26 | D3 | 3,1 km | 85 mil. € | ||||||||||
27 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 136 mil. € | 44 - 151 | 4 | 3 | |||||
28 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 377 mil. € | 59 - 89 | 2 | 2 | 6/2017 | |||||
29 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 70 mil. € | 230 - 281 | 2 | 2 | ||||||
30 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 88 mil. € | 194 - 236 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||
31 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 269 mil. € | 138 - 504 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
32 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 269 mil. € | 195 - 491 | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
32 úsekov |
418,1 km |
7 259 mil. € |
2,0 |
2,2 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku