Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)41 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)16 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 1 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 3 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 1 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
 
plánovaný
 
odhad NDS
 
 
>12 t
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
 
41 úsekov
488,1 km
2 - 8
44 568 m
9 549 mil. €
1 698 - 62 652
2,7
3,0
1
4.
9/2022
R4
10,2 km
4
1 432 m
299 mil. €
22 341 - 30 731
18 441 - 26 706
953 - 1 474
1
3
10,0
2
5.
4/2023
R1
8,1 km
4
379 m
173 mil. €
12 387 - 17 316
10 837 - 15 165
434 - 541
2
3
9,0
3
6.
7/2023
R2
6,8 km
4
1 556 m
171 mil. €
11 764 - 50 895
10 257 - 43 990
264 - 2 380
3
3
9,0
4
7.
2/2024
D1
13,5 km
4
1 330 m
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
10 919 - 17 082
1 381 - 2 502
1
1
7,0
5
8. - 9.
3/2024
R2
6,2 km
2
343 m
105 mil. €
5 304
3 888
704
2
2
8,0
6
8. - 9.
3/2024
R7
9,4 km
4
362 m
191 mil. €
6 428 - 9 084
4 790 - 7 326
565 - 883
4
5
6,0
7
10.
4/2024
D1
3,8 km
2
1 030 m
57 mil. €
10 312
9 024
351
3
5
8,0
8
11.
6/2024
R1
2,7 km
4
221 m
155 mil. €
16 268
13 507
1 263
4
3
6,0
9
12.
7/2024
R3
6,5 km
2
1 463 m
70 mil. €
6 706 - 9 733
5 138 - 7 932
742 - 818
2
2
6,0
10
13.
8/2024
R2
8,3 km
2
401 m
169 mil. €
5 277 - 6 250
3 752 - 4 784
692 - 710
2
2
8,0
11
14. - 15.
10/2024
R7
23,5 km
2
2 006 m
227 mil. €
4
4
5,0
12
14. - 15.
10/2024
R7
14,3 km
2
2 006 m
172 mil. €
4
4
6,0
13
16. - 17.
12/2024
R7
8,4 km
4
420 m
161 mil. €
6 403 - 9 478
4 789 - 7 807
749 - 874
4
5
5,0
14
16. - 17.
12/2024
R2
14,1 km
2
1 035 m
272 mil. €
5 792 - 7 064
4 549 - 5 778
456 - 489
3
2
8,0
15
18.
4/2025
D1
1,1 km
2
32 m
12 mil. €
2
1
7,0
16
19.
6/2025
R4
8,2 km
2
453 m
94 mil. €
4 001
2 304
1 361
3
3
7,0
17
20. - 23.
10/2025
R3
4,9 km
2
1 544 m
77 mil. €
2
2
6,0
18
20. - 23.
10/2025
R3
8,3 km
2
2 764 m
199 mil. €
5 550 - 9 787
4 271 - 7 857
526 - 829
2
3
6,0
19
20. - 23.
10/2025
R2
16,0 km
4
1 433 m
277 mil. €
9 654 - 12 079
7 385 - 9 316
1 040 - 1 450
2
2
6,0
20
20. - 23.
10/2025
R2
2,7 km
4
145 m
59 mil. €
12 862
10 033
1 313
3
4
6,0
21
24.
12/2025
R2
6,1 km
4
1 462 m
143 mil. €
12 157
9 342
1 263
3
4
7,0
22
25.
1/2026
D3
10,8 km
4
1 256 m
309 mil. €
14 176 - 14 186
10 038 - 10 657
2 105 - 2 649
2
4
6,0
23
26.
4/2026
R2
20,7 km
2
2 594 m
211 mil. €
6 969 - 10 726
5 149 - 8 286
863 - 1 016
4
4
5,0
24
27.
5/2026
D3
11,2 km
4
2 773 m
410 mil. €
13 886 - 21 743
9 492 - 16 617
2 661 - 2 869
1
1
7,0
25
28. - 29.
8/2026
R4
4,0 km
4
1 468 m
105 mil. €
14 625
12 086
1 056
2
2
5,0
26
28. - 29.
8/2026
R2
10,6 km
2
1 041 m
125 mil. €
6 412 - 8 112
4 898 - 6 394
655 - 822
4
4
5,0
27
30.
10/2026
R1
4,6 km
4
1 225 m
100 mil. €
11 611
9 922
693
4
3
3,0
28
31.
11/2026
D3
4,0 km
4
624 m
179 mil. €
15 053
10 223
2 660
1
2
7,0
29
32. - 33.
12/2026
R2
18,0 km
2
554 m
224 mil. €
10 140 - 11 010
8 325 - 9 049
792 - 846
3
5
5,0
30
34. - 36.
6/2027
D1
10,6 km
8
28 m
234 mil. €
62 652
.
.
.
52 267
4 737
2
1
5,0
31
34. - 36.
6/2027
R4
6,5 km
2
2 104 m
116 mil. €
6 651 - 9 113
5 518 - 7 917
414 - 522
2
3
5,0
32
34. - 36.
6/2027
R4
7,0 km
2
1 721 m
122 mil. €
3 407 - 3 769
1 908 - 2 240
1 103 - 1 149
2
2
5,0
33
42. - 43.
11/2028
R3
5,0 km
2
652 m
63 mil. €
9 492 - 10 279
8 049 - 8 636
711 - 822
3
2
3,0
34
57. - 58.
6/2031
R8
54,9 km
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
3 190 - 9 726
150 - 839
3
5
3,0
35
64. - 68.
8/2033
D1
12,6 km
4
165 m
418 mil. €
9 503 - 9 802
7 955 - 8 161
478 - 541
3
3
2,0
36
64. - 68.
8/2033
D1
18,2 km
4
412 m
192 mil. €
6 207 - 8 525
4 801 - 7 020
441 - 647
2
2
2,0
37
64. - 68.
8/2033
D1
15,8 km
4
180 m
139 mil. €
4 033 - 8 369
3 355 - 7 399
275 - 402
4
3
2,0
38
64. - 68.
8/2033
D1
12,1 km
4
383 m
162 mil. €
10 444 - 14 783
8 909 - 13 062
441 - 571
3
3
2,0
39
64. - 68.
8/2033
D1
15,5 km
4
343 m
136 mil. €
1 698 - 6 812
1 386 - 5 932
144 - 265
4
3
2,0
40
69. - 70.
8/2034
R3
14,0 km
2
2 641 m
305 mil. €
3
3
2,0
41
69. - 70.
8/2034
R2
49,0 km
2
2 587 m
662 mil. €
5 762 - 14 648
4 494 - 12 657
513 - 720
4
4
2,0
 
 
 
 
 
41 úsekov
488,1 km
2 - 8
44 568 m
9 549 mil. €
1 698 - 62 652
2,7
3,0
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku