✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||
1 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | |||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 5 | 5 | 12/2011 | |||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 92 mil. € | 4 | 2 | 9/2010 | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 5 | 5 | 2/2016 | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 611 mil. € | 4 | 4 | 11/2018 | |||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 5 | 5 | 9/2015 | |||||
247,3 km |
2 544 mil. € |
4,7 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku