✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||
31 úsekov |
2 - 8 |
6 769 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,3 |
2,4 |
11/2015 - po 2040 |
11/2015 - 10/2021 | ||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | |||||
2 | 11/2016 | D1 | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 | 12/2019 (0,0) | ||||||
3 | 7/2016 | R7 | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (+0,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||
4 | 1/2014 | D1 | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 2021 (+2,1) | 1/2021 (0,0) | ||||||
5 | 12/2013 | D1 | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||||
6 | 7/2016 | D4 | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||
7 | 7/2016 | D4 | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | ||||||
10 | 3/2020 | R2 | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | |||||||
11 | 6/2014 | D1 | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | |||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | Po plánovanom rozšírení diaľnice D1 z Bratislavy do Senca na 8-pruh a ďalej do Trnavy na plnohodnotný 6-pruh nebude nová súbežná 4-pruhová rýchlocesta ešte veľmi dlho potrebná. | 5 | po 2040 | |||||
13 | 8/2019 | R2 | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | |||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
15 | 7/2019 | R4 | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | |||||||
16 | 6/2017 | D1 | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | ||||||
17 | 7/2016 | R7 | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | ||||||
18 | 12/2017 | D1 | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | 1/2021 (0,0) | ||||||
19 | 12/2013 | R2 | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | 11/2015 | |||||||
20 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | po 2040 (0,0) | ||||||
21 | 1/2014 | R2 | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | 10/2016 | |||||||
22 | D3 | 85 mil. € | 6/2017 | ||||||||||||
23 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | Ide o jednu z najmenej potrebných stavieb NDS. Intenzita dopravy je tu veľmi nízka. V roku 2017 otvorený polovičný profil diaľnice na tomto úseku bude dlho postačovať s veľkou kapacitnou rezervou. | 5 | po 2040 (0,0) | |||||
24 | 10/2013 | D3 | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | 6/2017 | ||||||
25 | 3/2021 | R3 | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | |||||||
26 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | po 2040 (+13,9) | ||||||
28 | 8/2014 | R2 | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | 5/2017 | ||||||
29 | 12/2016 | D3 | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | 12/2020 (0,0) | ||||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||
31 | 6/2014 | D3 | 4 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | 12/2017 | |||||
31 úsekov |
2 - 8 |
6 769 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,3 |
2,4 |
11/2015 - po 2040 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku