✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 22,2 mil. € | 2035 | 3 | Naliehavosť dopravného problému tu netvorí tranzit ale vnútromestská doprava, resp. doprava s cieľom v Bratislave. Stav, keď doprava medzi východom a západom hlavného mesta preťažuje hneď dva mosty cez Dunaj, nie je dlhodobo udržateľný a časom si vyžiada riešenie. Východná a južná časť obchvatu Bratislavy, ktorá má vzniknuť v ramci PPP projektu D4R7, síce sčasti odbremení Prístavný most ale vôbec neodľahčí most Lafranconi, ktorý sa bude postupne blížiť k naplneniu kapacity. | 4 | ||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 6,3 mil. € | 2030 | 4 | 4 | |||||||
3 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 1,7 mil. € | 2030 | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||||
4 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 4,4 mil. € | 2030 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||||
5 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 5,7 mil. € | 2030 | 10 140 - 11 010 | 3 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí - s výnimkou Čečejoviec. Na vyriešenie obchvatu jednej obce netreba budovať 18 kilometrov rýchlostnej cesty. | 5 | |||||
5 úsekov |
68,9 km |
2 - 4 |
1 454 mil. € |
40,2 mil. € |
6 403 - 11 010 | 3,2 |
4,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku