✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
112,2 km |
2 - 4 |
13 |
2 472 mil. € |
152,8 mil. € |
5 277 - 32 334 | 1,6 |
2,3 |
7/2020 |
||||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | 2,4 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 5/2007 | ||||||
2 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | Šamorín, Holice | 30,8 mil. € | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 12/2013 | 7/2020 (0,0) | ||||||
3 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | Dunajská Lužná | 25,1 mil. € | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 5/2015 | 7/2020 (0,0) | ||||||
4 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 | Kapušany | 299 mil. € | 22,4 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 10/2014 | |||||
5 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 | Šalková | 173 mil. € | 16,6 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 12/2019 | |||||
6 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 0 | 105 mil. € | 2,3 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 12/2019 | ||||||
7 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 2 | Zacharovce, Bátka | 169 mil. € | 5,8 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 3/2020 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 2 | Rožňava, Jablonov nad Turňou | 272 mil. € | 10,4 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 6/2018 | |||||
9 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 1 | Krásno nad Kysucou | 309 mil. € | 15,4 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 8/2010 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
10 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 2 | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 18,4 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 2000/ 2007/ 2011 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
11 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 0 | 179 mil. € | 3,3 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 12/2021 | ||||||
112,2 km |
2 - 4 |
13 |
2 472 mil. € |
152,8 mil. € |
5 277 - 32 334 | 1,6 |
2,3 |
7/2020 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku