✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||
129,3 km |
2 - 4 |
2 599 mil. € |
20,2 mil. € |
5 277 - 30 731 | 2,3 |
2,9 |
|||||||||
1 | 4. | 9/2022 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 29,3 mil. € | 22 341 - 30 731 | 554 - 748 | 1 | 3 | |||||
2 | 5. | 4/2023 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 21,3 mil. € | 12 387 - 17 316 | 225 - 330 | 2 | 3 | |||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 17,0 mil. € | 5 304 | 177 | 2 | 2 | |||||
4 | 12. | 7/2024 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 10,7 mil. € | 6 706 - 9 733 | 204 - 321 | 2 | 2 | |||||
5 | 13. | 8/2024 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 20,3 mil. € | 5 277 - 6 250 | 175 - 206 | 2 | 2 | |||||
6 | 14. - 15. | 10/2024 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 10,2 mil. € | 4 | 4 | |||||||
7 | 16. - 17. | 12/2024 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 18,7 mil. € | 6 403 - 9 478 | 248 - 279 | 4 | 5 | |||||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 19,3 mil. € | 5 792 - 7 064 | 192 - 224 | 3 | 2 | |||||
9 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 28,6 mil. € | 14 176 - 14 186 | 381 - 551 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||
10 | 27. | 5/2026 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 36,7 mil. € | 13 886 - 21 743 | 426 - 554 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | ||||
11 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 44,7 mil. € | 15 053 | 588 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||
12 | 32. - 33. | 12/2026 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 12,5 mil. € | 10 140 - 11 010 | 299 - 336 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | ||||
129,3 km |
2 - 4 |
2 599 mil. € |
20,2 mil. € |
5 277 - 30 731 | 2,3 |
2,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku