✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
1 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 1 463 m | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 7/2026 | ||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 2 006 m | 227 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 | |||||||
3 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 420 m | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 5/2029 | ||||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 554 m | 224 mil. € | 1,7 min. | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | 12/2029 | ||||
56,5 km |
2 - 4 |
4 443 m |
682 mil. € |
1,7 min. |
6 403 - 11 010 | 3,3 |
4,0 |
7/2026 - 12/2029 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku